Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Pogosta vprašanja
Vračilo & Povrnitev stroškov
Kako pošljem vračilo?Poleg dobavnice vsakemu paketu priložimo tudi vse potrebne dokumente za vračilo.
Izjemoma se lahko zgodi, da bo tvoje naročilo dostavljeno v več paketih. Pri vračilu pazi na to, Beri daljeKako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?Takoj, ko tvoja pošiljka pride k nam in jo preverimo, ti v roku 14 dni vrnemo denar v znesku računa preko načina plačila, ki je bil izbran pri naročilu oz. na naveden bančni račun,Beri daljeAli je pri vračilu možna direktna menjava artikla?Direktna menjava vrnjenega artikla žal ni mogoča. Takoj, ko bo artikel pri nas in ga bomo preverili, bo dobropis nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila. Zdaj lahko žeBeri daljeKaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?Potem ko svoj paket pripraviš za vračilo v svojem originalnem pakiranju in ga predaš v najbližji poslovalnice pošte, le-ta odpotuje vse do našega skladišča za vračila.
Ko paket pBeri daljeKaj lahko storim, če se je artikel poškodoval med dostavo?Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel reklamiraš in z obrazcem za vračilo pošlješ nazaj. Vse informacije glede vračila lahkBeri daljeKako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?Prosimo, dodaj svoj IBAN v svojem uporabniškem računu pod rubriko "Bančni podatki", da bomo lahko dobropis nakazali na tvoj bančni račun.
1. Prijavi se na aboutyou.si2. Klikni na iBeri daljeKje lahko oddam svoje vračilo?Oddaja vračila je možna v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.
Zaradi trenutnih razmer osebni prevzem paketa na domačem naslovu ni možen.
Pri vračilih, ki bodo poslana direktnBeri daljeKako lahko reklamiram artikel?Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel skupaj z navedbo razloga za vračilo, z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaj. Beri daljeAli moram poštnino za vračilo plačati?Stroške pošiljanja pri vračilu artikla prevzamemo mi.Beri daljeV katerem časovnem obdobju lahko vrnem izdelek?Pri nas imaš po prejemu naročila 100 dni časa, da izdelek vrneš. Več informacij glede pravice do vračila lahko najdeš pod splošnimi pogoji in določili.Beri daljeNimam več dokumentov za vračilo. Kje lahko dobim nove?Če smo pozabili na dokumente za vračilo, si jih izgubil/-a, oz. etiketa za vračilo ni več uporabna, lahko svoje vračilo preprosto oddaš v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije s kBeri daljeAli dobim potrdilo o prejemu svojega vračila?Da, po prejemu vračila ti bomo poslali potrdilo o prejemu na tvoj elektronski naslov.Beri daljeNa kakšen način dobim nazaj svoj denar?Dobropis je vedno nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila pri naročilu. Pri plačilu s kreditno kartico, vrnemo denar na tvojo kreditno kartico. Pri plačilu s PayPal-omBeri daljeNa kateri naslov naj pošljem vračilo?Točen naslov, kamor pošlješ vrnjene izdelke, bo avtomatsko napisan na etiketi za vračilo, ki je priložena paketu.
Če nimaš več dobavnice, lahko svoje vračilo oddaš preprosto v naBeri dalje
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.