03d
09u
49m
04s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% DODATNO na VSE
Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Na kakšen način dobim nazaj svoj denar?
Dobropis je vedno nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila pri naročilu. Pri plačilu s kreditno kartico, vrnemo denar na tvojo kreditno kartico. Pri plačilu s PayPal-om, bo dobropis nakazan na PayPal račun.
Pri plačilu z gotovino po povzetju: v svojem uporabniškem računu, v oddelku "Bančni podatki" vnesi svoje bančne podatke (IBAN), da ti bomo lahko dobropis tvojega vračila nakazali na kartico.
Kaj točno pomeni kratica IBAN?
IBAN: standardna številka bančnega računa začenši s črkama „SI“. Skupno je sestavljena iz 19 znakov (dveh črk in 17 številk).
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako pošljem vračilo?
Kako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ali je pri vračilu možna direktna menjava artikla?
Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?
Kaj lahko storim, če se je artikel poškodoval med dostavo?
Kako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako pošljem vračilo?
Kako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ali je pri vračilu možna direktna menjava artikla?
Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?
Kaj lahko storim, če se je artikel poškodoval med dostavo?
Kako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.