01d
14u
36m
34s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% DODATNO na VSE
Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Kako lahko reklamiram artikel?
Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel skupaj z navedbo razloga za vračilo, z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaj. Takoj, ko bo artikel pri nas in ga bomo preverili, bo dobropis nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila oz. na naveden bančni račun, če je bilo izbrano plačilo z gotovino po povzetju. Zdaj lahko željeni izdelek preprosto naročiš še enkrat.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako pošljem vračilo?
Kako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ali je pri vračilu možna direktna menjava artikla?
Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?
Kaj lahko storim, če se je artikel poškodoval med dostavo?
Kako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako pošljem vračilo?
Kako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ali je pri vračilu možna direktna menjava artikla?
Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?
Kaj lahko storim, če se je artikel poškodoval med dostavo?
Kako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.