Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Pogosta vprašanja
Plačilo
Kaj pomenita SEPA in IBAN?SEPA je okrajšava za Single Euro Payments Area (enotno območje plačil v Evrih). Tako se imenuje nov enoten predpis za nacionalna in evropska plačila. IBAN (International Bank AccouBeri daljeAli se ob vračilu naročila povrnejo stroški nakupa po povzetju?Če naročiš več izdelkov in obdržiš vsaj enega, se doplačilo za plačilo po povzetju ne povrne. Če vrneš vse izdelke iz enega naročila, se doplačilo povrne.Beri daljeAli nastanejo stroški, če se odločim za plačilo po povzetju?Kadar se odločiš za plačilo po povzetju, se lahko glede na tvoja prejšnja naročila zaračuna doplačilo v višini 0,90EUR.
Doplačilo je vidno v nakupovalni košarici in pred zaključkomBeri daljeKako plačam svoje naročilo z Google Pay metodo?Google Pay je kot način plačila za naprave iOS in Android na voljo v naši aplikaciji in mobilni spletni trgovini. Ta način plačila lahko izbereš v sekciji nakupovalne košarice. DosBeri daljeKako plačam svoje naročilo z Apple Pay metodo?Apple Pay je kot način plačila za naprave iOS na voljo v naši aplikaciji in mobilni spletni trgovini. Ta način plačila lahko izbereš v sekciji nakupovalne košarice. Dostopen je preBeri daljeKako poteka postopek plačila in vračila pri plačilu z gotovino po povzetju?Če si za plačilno sredstvo izbral/a plačilo z gotovino po povzetju, upoštevaj naslednje:
Plačilo se izroči kurirju ob dostavi pošiljke.
Če želiš paket vrniti, upoštevaj, da bo pakeBeri daljeKje najdem varnostno številko na svoji kreditni kartici?Trištevilčno varnostno kodo najdeš na hrbtni strani svoje kreditne kartice.Beri daljeKako je zaračunan DDV?Seveda je DDV (davek na dodano vrednost) na vsakem računu izpisan posebej.Beri daljeKakšni načini plačila bodo sprejeti?Izbiro imaš med naslednjimi načini plačila: Mastercard, Visa, Maestro, PayPal, Google Pay, Apple Pay in plačilo z gotovino po povzetju.Beri daljeZakaj je bilo plačilo s kreditno kartico zavrnjeno?Če plačilo s kreditno kartico ni možno, ima to lahko različne vzroke. Vzrok je lahko na primer napaka pri vpisu podatkov, neveljavna kartica, manjkajoča identifikacija ali pa tehniBeri daljeKdaj bo moja kreditna kartica bremenjena?Preko procesa plačila bodo kupljeni izdelki zate rezervirani. Šele potem, ko bodo izdelki odposlani, bo tvoja kartica bremenjena v višini celotnega zneska dostavljenih artiklov.Beri daljeKdaj in kako prejmem svoj račun?Račun prejmeš preko elektronske pošte takoj po tem, ko je tvoje naročilo odposlano.Beri daljeAli je možno plačilo v obrokih?Trenutno ne ponujamo plačila v obrokih, ampak delamo v tej smeri in bomo imeli kmalu novice glede tega.Beri daljeAli lahko oddam naročilo brez davka (tax-free)?Naročil brez davka ne ponujamo.Beri daljeAli lahko dobim račun na ime mojega podjetja?Po navadi pri nas ni možno izdati računa na ime podjetja.Beri daljeAli po prejetju mojega plačila dobim potrdilo o plačilu?Če je tvoj izbran način plačila PayPal ali kreditna kartica, potem bo naročilo zaključeno z uspešno izvedenim plačilom. V tem primeru se potrdilo o plačilu pokaže v brskalniku.Beri dalje
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.