03d
12u
50m
54s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% DODATNO na VSE
Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Kako lahko sledim svojemu naročilu?
Svoje naročilo lahko spremljaš preko:
-
ABOUT YOU e-pošte
Na dan, ko je bilo tvoje naročilo poslano iz skladišča, ti bomo poslali e-pošto z naslovom "Informacije o pošiljki in računu", ki vsebuje povezavo za sledenje pošiljki, prikazano v zelenem kvadratku (povezava se aktivira takoj, ko Pošta Slovenije prejme pošiljko v svoje skladišče). Povezava bo aktivna nekaj dni po prejemu e-pošte.
-
Uporabniškega računa s klikom na 'Tvoja naročila'
Na svojem uporabniškem profilu pod tem razdelkom lahko preveriš najnovejši status pošiljke.
-
Sporočil Pošte Slovenije
Pošta Slovenije ti bo poslala sporočilo, ko prevzame paket. Prav tako boš prejel/-a sporočilo na dan dostave pošiljke na tvoj naslov, tako kot če si izbral/-a dostavo v paketomat ali na pošto, boš prejel/-a obvestilo ob uspešni dostavi. Če je bila izbrana možnost paketomata, boš prejel-/a tudi kodo za prevzem iz paketomata. Ne pozabi pravočasno prevzeti pošiljke iz paketomata ali s pošte. Pošiljka bo v paketomatu na voljo 3 dni, na pošti pa 5 delovnih dni. Po tem obdobju bo vrnjena pošiljatelju.
-
E-poštnih sporočil Pošte Slovenije
Če si ob nakupu dovolil/-a uporabo svojega e-poštnega naslova za pošiljanje informacij o pošiljki, boš prejel/-a več e-poštnih sporočil, ki ti jih bo poslala Pošta Slovenije: potrdilo, da je Pošta Slovenije prevzela pošiljko, obvestilo o dostavi pošiljke v paketomat ali na pošto ter opomnik za prevzem pošiljke iz paketomata ali pošte.
---
Kako preusmeriti pošiljko:
Pošiljko lahko preusmeriš prek sporočila ali e-pošte, ki jo prejmeš, ko Pošta Slovenije prevzame paket.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.