Preklopi na glavno vsebino

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Svoje naročilo lahko spremljaš preko:

  • ABOUT YOU e-pošte
    Na dan, ko je bilo tvoje naročilo poslano iz skladišča, ti bomo poslali e-pošto z naslovom "Informacije o pošiljki in računu", ki vsebuje povezavo za sledenje pošiljki, prikazano v zelenem kvadratku (povezava se aktivira takoj, ko Pošta Slovenije prejme pošiljko v svoje skladišče). Povezava bo aktivna nekaj dni po prejemu e-pošte.

  • Uporabniškega računa s klikom na 'Tvoja naročila'
    Na svojem uporabniškem profilu pod tem razdelkom lahko preveriš najnovejši status pošiljke.

  • Sporočil Pošte Slovenije
    Pošta Slovenije ti bo poslala sporočilo, ko prevzame paket. Prav tako boš prejel/-a sporočilo na dan dostave pošiljke na tvoj naslov, tako kot če si izbral/-a dostavo v paketomat ali na pošto, boš prejel/-a obvestilo ob uspešni dostavi. Če je bila izbrana možnost paketomata, boš prejel-/a tudi kodo za prevzem iz paketomata. Ne pozabi pravočasno prevzeti pošiljke iz paketomata ali s pošte. Pošiljka bo v paketomatu na voljo 3 dni, na pošti pa 5 delovnih dni. Po tem obdobju bo vrnjena pošiljatelju.

  • E-poštnih sporočil Pošte Slovenije
    Če si ob nakupu dovolil/-a uporabo svojega e-poštnega naslova za pošiljanje informacij o pošiljki, boš prejel/-a več e-poštnih sporočil, ki ti jih bo poslala Pošta Slovenije: potrdilo, da je Pošta Slovenije prevzela pošiljko, obvestilo o dostavi pošiljke v paketomat ali na pošto ter opomnik za prevzem pošiljke iz paketomata ali pošte.

---

Kako preusmeriti pošiljko:
Pošiljko lahko preusmeriš prek sporočila ali e-pošte, ki jo prejmeš, ko Pošta Slovenije prevzame paket.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.