Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Kaj je delna pošiljka?
Za nas je izjemno pomembno, da tvoji naročeni izdelki kar se da hitro pridejo k tebi. Če kakšnega artikla ni možno dostaviti v roku dveh dni, potem je možno, da tvoje naročilo razdelimo na več delov.
Na ta način bodo izdelki poslani ločeno, s tem pa ti zagotovimo, da vse dobavljive izdelke dobiš takoj.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako dolg je dobavni rok?
Kako lahko sledim svojemu naročilu?
Kako vem, da je naročilo pravilno oddano?
Kakšni so stroški pošiljanja?
Kaj lahko naredim, če dobim poškodovan izdelek?
Preko katerega poštnega ponudnika bo moj paket poslan?
Ali je lahko moj naslov za dostavo drugačen od mojega naslova za račun?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako dolg je dobavni rok?
Kako lahko sledim svojemu naročilu?
Kako vem, da je naročilo pravilno oddano?
Kakšni so stroški pošiljanja?
Kaj lahko naredim, če dobim poškodovan izdelek?
Preko katerega poštnega ponudnika bo moj paket poslan?
Ali je lahko moj naslov za dostavo drugačen od mojega naslova za račun?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.