01d
13u
29m
47s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% DODATNO na VSE
Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Kako lahko naročim?
Naročilo pri nas je povsem preprosto:
Potem ko je tvoj želen artikel v košarici, lahko preko gumba “K blagajni” oddaš svoje naročilo.
Med procesom naročanja si lahko ustvariš uporabniški račun in ostaneš prijavljen/-a.
Nato te bomo v treh korakih vodili skozi naročilo (naslov - način plačila - potrdilo) in tvoje naročilo bo zaključeno.
Žal naročilo brez registracije uporabniškega računa ni možno.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako lahko vidim svoja dosedanja naročila?
Ali so možna tudi naročila iz tujine?
Kaj se zgodi po končanem naročilu?
Kaj naj storim, če je željeni artikel že razprodan?
Zakaj moram pri naročilu vnesti svoj datum rojstva?
Potrebujem uporabniški račun, če želim opraviti nakup?
Ali lahko svoje naročilo prekličem, če še ni bilo odposlano?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako lahko vidim svoja dosedanja naročila?
Ali so možna tudi naročila iz tujine?
Kaj se zgodi po končanem naročilu?
Kaj naj storim, če je željeni artikel že razprodan?
Zakaj moram pri naročilu vnesti svoj datum rojstva?
Potrebujem uporabniški račun, če želim opraviti nakup?
Ali lahko svoje naročilo prekličem, če še ni bilo odposlano?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.