Preklopi na glavno vsebino

Ali lahko svoje naročilo prekličem, če še ni bilo odposlano?

Preklici pri nas so možni, če tvoje naročilo še ni bilo obdelano v našem skladišču. Vknjižbe potekajo v skladišču zelo hitro, zato včasih že po nekaj minutah naročila ni več mogoče preklicati.
Najhitreje gre, če v svojem uporabniškem računu poiščeš naročilo in izbereš možnost preklica.
Prosimo, upoštevaj, da lahko zahtevaš preklic le za vse izdelke v načrtovani dostavi. Če torej želiš preklicati vse izdelke v naročilu, pri tem pa je bilo tvoje naročilo razdeljeno na več načrtovanih dostav, moraš za vsako od teh načrtovanih dostav zahtevati preklic.
Žal posameznih izdelkov iz predvidene dostave ni mogoče preklicati.
Po opravljeni zahtevi boš prejel/-a posebno e-poštno sporočilo o stanju zahteve za preklic.
Če imaš kakršna koli vprašanja, se lahko obrneš na naše storitve za stranke na mail ([email protected]) ali na brezplačno telefonsko številko 0800 80 135 – pri klicih iz tujine lahko pride do dodatnih stroškov.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.