Preklopi na glavno vsebino

Ali lahko svoje podatke samostojno spremenim?

Če si prijavljen/-a v svoj račun stranke, lahko v svojem profilu pod "Profil in varnost" urediš svoje osebne podatke (ime, datum rojstva, e-poštni naslov in telefonsko številko).

Če želiš spremeniti svoj e-poštni naslov, se moraš obrniti na službo za pomoč strankam ([email protected]).

Svoje podatke o prebivališču lahko spremeniš z naslednjim naročilom – preprosto vnesi željen nov naslov dostave ob naslednjem naročilu.

Na žalost po opravljenem naročilu ni več možno spremeniti naslova dostave, a ne skrbi! Če pomotoma naročiš na napačen naslov, bo tvoje naročilo avtomatično vrnjeno k nam, stroške plačila pa ti povrnemo. Po tem lahko naročiš znova. Sicer pa, ko paket prispe v roke Pošte Slovenije, lahko pričakuješ SMS sporočilo, v katerem se bo nahajala povezava za sledenje pošiljke in tudi možnost za spreminjanje naslova dostave.

Ko spremeniš svoje osebne podatke, ti bomo nemudoma po Ee-pošti poslali potrdilo o spremembi.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.