Zakaj se moram prijaviti, da prenesem priloge iz službe za pomoč strankam?
Da bi bolje zaščitili tvoje podatke, smo okrepili varnost prilog. Zdaj se moraš prijaviti v naš sistem Zendesk, da si ogledaš svoje zahteve za podporo in preneseš priloge.
Zakaj ta sprememba?
Preprosto povedano: Tvoja zasebnost je za nas pomembna! Ta ukrep nam omogoča, da bolje zaščitimo tvoje osebne podatke pred nepooblaščenim dostopom.
Ali moji podatki niso bili prej varni?
Tvoji podatki so bili že prej varni, vendar nenehno izboljšujemo naše sisteme, da zagotovimo najvišjo možno zaščito in se prilagajamo novim varnostnim izzivom. Ta nova zahteva za prijavo dodaja še dodatno plast varnosti, ki še bolj ščiti tvojo zasebnost. Zmanjša tveganje nepooblaščenega dostopa in zagotovi, da lahko do svojih občutljivih informacij dostopaš le ti.
Kaj moram zdaj narediti?
Prej si lahko odprl/-a priloge neposredno v svojih e-poštnih obvestilih. Zdaj boš v obvestilu našel/-a povezavo, ki te bo preusmerila na stran za prijavo v našo Službo za pomoč strankam. Tam se prijavi in varno prenesi prilogo.
Kako si lahko zdaj ogledam svoje priloge?
1. Klikni na povezavo v svojem e-poštnem obvestilu.
2. Preusmerjen/-a boš na stran za prijavo v našo Službo za pomoč strankam, kjer lahko:
1️⃣ Prijaviš se v svoj obstoječi račun.
2️⃣ Ponastaviš svoje geslo.
3️⃣ Ustvariš nov račun.
3. Po prijavi si lahko ogledaš svoje zahteve za podporo in preneseš prilogo.
Kaj še lahko počnem v Centru za pomoč?
Ogled starejših zahtev: Imaš dostop do svojih preteklih in trenutnih zahtevkov, kar ti omogoča, da kadarkoli pregledaš zgodovino tvoje komunikacije z našo službo za pomoč strankam.
Spremljanje stanja zahtev: Lahko si ogledaš trenutni status obdelave svojih zahtevkov in jih celo označiš kot rešene.