01d
14u
47m
50s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% DODATNO na VSE
Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Ali moja pošiljka zamuja?
Tekom Black Friday razprodaje, je število naročil tako naraslo, da naši partnerji za dostavo potrebujejo nekoliko več časa za prevzem paketov. Z njimi smo v tesnem stiku, saj želimo zagotoviti, da bo tvoj paket prispel do tebe v najkrajšem možnem času. Trenutno stanje svoje dostave lahko preveriš prek povezave za sledenje, ki smo ti jo poslali v e-poštnem sporočilu s potrditvijo o pošiljanju, ali pa dostopaš do zavihka 'naročila' v svojem računu na: https://www.aboutyou.si/a/orders
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Nekaj sem naročil med črnim petkom, zdaj pa je cena tega izdelka med kibernetskim ponedeljkom še dodatno znižana. Ali lahko nekako izkoristim znižanje na kibernetski ponedeljek?
Pod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?
Prejel/a sem napačno velikost ali barvo. Kako naj dobim izdelek prave velikosti/barve, vključno z Black Friday popustom?
Kaj je pre Black Friday razprodaja?
Kdaj se začne Black Friday razprodaja?
Na žalost potrditvenega e-poštnega sporočila o prejemu mojega vračila še nisem prejel/a - kaj storim v tem primeru?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Nekaj sem naročil med črnim petkom, zdaj pa je cena tega izdelka med kibernetskim ponedeljkom še dodatno znižana. Ali lahko nekako izkoristim znižanje na kibernetski ponedeljek?
Pod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?
Prejel/a sem napačno velikost ali barvo. Kako naj dobim izdelek prave velikosti/barve, vključno z Black Friday popustom?
Kaj je pre Black Friday razprodaja?
Kdaj se začne Black Friday razprodaja?
Na žalost potrditvenega e-poštnega sporočila o prejemu mojega vračila še nisem prejel/a - kaj storim v tem primeru?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.